torsdag den 20. september 2012

Alt, alt, alt for lang tid siden!

Hej alle sammen! Ved godt mine indlæg har været lidt få, her den sidste måned, men har simpelthen haft travlt med skolen.. Vi har haft en del lektier for her på det seneste..
Anyway, tænkte jeg at nu hvor jeg er syg (-.-) kunne jeg ligeså godt lave et godt gammeldavs blogindlæg om min hverdag!:-)
Imorgen tager jeg hjem - for første gang i den måned jeg har været på efterskole. Det bliver rart at komme lidt hjem, selvom jeg elsker at være her! Må indrømme at jeg savner mine søstre en smule..
Ellers er efteråret jo så småt begyndt at titte frem, hvilket vil sige at sygdom også så småt begynder - i hvert fald på min efterskole, hvor omkring en 20-stykker er syge idag, bl.a. min rumbo og jeg.. Det er super øv.. Gider ikke bruge dagen på, at ligge i min seng..
Har været i køkken den sidste uge.. Det eneste jeg har skulle lave er, at bage kager til efterskolernes dag på næste søndag. Ikke specielt hårdt, men hold da op hvor de der lækre chokoladekager fristede!
Hvad med jer, nyder i hverdagen?
- Rachel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar