søndag den 16. september 2012

Ugen der gik: uge 37

Match racer, studiekort, grinet over studiekort, nyt armbånd

 Mælkesnitte, windsurf, gossip girl

Det har vi lavet:

Line: 
- Sejlet matchracer i et pragtfuld vejr
- Fået studiekort
- Grinet over at efterskole åbenbart er higher education.
- Været hjemme i weekenden, og fået dette armbånd :)
- Frådet mælkesnitter
- Windsurfet, eller i hvertfald prøvet på det.
- Været syg :( men set gossip girl :)
- Og en masse andet jeg ikke kunne finde billeder af :)

Det har jeg lært:
Line:
- Hvad en cunningham, er (et bestemt reb på et skib...mere ved jeg ikke)
- At det er fysisk umugeligt for mig at få taget et godt billede der skal bruges til noget, fx. pas, skolefoto, eller senest studiekort...
-At mælkesnitter smager sygt godt!
- Så har jeg næsten lært at windsurfe, der skal bare lige være noget ordenlig vind.
- At det ikke er en god idé at svømme ved siden af en kajak, i midten af sep. for det først fordi, det er hundekoldt, for det andet fordi vandet er fyldt med brandmænd...siger ikke andet en at det endte ud i at hele min underarm blev brandt + at jeg måtte svømme meget langt ind til land + cykle 10 km. med en brændt arm....AV!
- At gossip girl er en god medicin :)

Har i lavet eller lært noget spændene? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar