tirsdag den 18. september 2012

September favoritter

Så er denne månedes favoritter på bloggen. Denne måned har jeg valgt en løbe sko, da denne måned vil bærer præg af meget sport og løb (på fredag 42 km. bike and run...) Pga. så meget sport må min feminine side komme til udtryk på andre måder, dette sker gennem min ynglings taske, og en lille hårsløjfe :) I september (og marts, april) har jeg altid det problem at jeg ikke ved hvad jeg skal tage på, enten fryser jeg, eller også sveder jeg. Derfor er der både en mega tyk strik og en top. Måske skulle jeg kombinere de to.
Hvad er jeres favoritter denne måned?
-Line

4 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den flotte strik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, den er også virkelig dejlig :)

      Slet
  2. Er enig med Ida sikke en dejlig trøje og hvem kan ikke lide et par dejlige løbesko til en tur i skoven:)

    P.s Har os selv en blog http://adiaryfor3.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis :) trøjen er også virkelig luksus her til de lidt koldere måneder :)

      Slet