søndag den 14. oktober 2012

Efterårsferie.. Så hvorfor ikke?

Så blev det efterårsferie, hvilket betyder, at det i fredags var motionsdag for samtlige skoler i landet. Det gælder (desværre) også efterskoler... Vi havde valget mellem at cykle 38 km og løbe 7 km eller cykle 23 km og løbe 5. Derudover var der også en lækker lille forhindringsbane man skulle igennem, hvis man (ligesom mig) er boldspasser. Jeg var egentlig sat på den lange rute - mod min vilje, men endte med at tage den korte.. Simpelthen fordi jeg ikke magtede den lange...
Igår var jeg sammen med Sofie fra min efterskole. Hun var med mig hjemme fra fredag til lørdag. Vi besluttede os for, at det kun var fair, hvis vi spiste ca. 30 kg slik hver... Det er jo efterårsferie? Så det gjorde vi. Derudover var vi også lige et smut forbi McDonalds - hvorfor ikke? OG forbi paradis. Tror jeg smutter ud og løber en tur.. På 1500 km..
- Rachel 

Forhindringsbanen.. Og no shit. Sofie og jeg kiggede faktisk på hinanden på den måde..
Hvordan vores forstander fik et billede af os hver, er ret så fantastisk!
Paradis. Why not?


Jaja... Lidt slik skal man vel have...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar