mandag den 29. oktober 2012

Nu går jeg all in!


Det giver et kick at finde sin passion, man er ikke i tvivl om det. Pludselig er man villig til at gå hele vejen for den, for at nå et mål, villig til at opgive en masse for den.
Det er lidt over et år siden jeg meldte mig ind i Radikal Ungdom. En beslutning der er en af de bedste i mit liv. Dengang var det blot en interesse, som jeg ønskede at dele med andre. Men her det seneste år har det udviklet sig til at jeg vil give mere og mere, og på den måde har det udviklet sig til en passion.
I går tog jeg et valg, jeg kan ikke komme nærmere ind på det. Jeg har besluttet at give politik min fulde opmærksomhed. Derfor tog jeg i dag på biblioteket og  lånte en masse bøger som jeg vil til at læse. Jeg har fundet min passion, og mit fokus det næste stykke tid, jeg ved ikke hvordan det kommer til at gå, men det er en chance der er værd at tage... Nu går jeg all in!

-Line


1 kommentar: