søndag den 21. oktober 2012

Min efterårsferie

Lavede mandler med lakrids og hvid chokolade, så lækkert !
Man kan rigtig se det er blevet efterårsferie, det ser nok også helt anderledes ud nede på Oure.
To søde heste, på Carlsberg.
Elefant på Carlsberg
Til kulturnatten, på Thorvaldsens museum, var der lysshow på næsten alle statuer. Virkelig flot!
Trappen inde i forsvarsministeriet.
Eksperimenterede med lang lukketid på kamaraet. Dette er resultatet. På Frederiksberg rådhus.
Når jeg bliver rig, eller kongelig, vil jeg også have mit eget bibliotek ;)
På rundvisning i finansministeriet.
Just another day at the office ;)
Finansministeriet
 Fotoshoot på havnen i Aarhus
Fotoshoot på havnen...

Her er lidt billeder fra min efterårsferie. Den har stået på lidt af hvert, både kulturnat i København, ferie i København, afslapning i Aarhus, set en masse af mine gamle veninder. Samt lavet et fotoshoot med Rachel, billederne får i at se i løbet af det næste stykke tid :)
I dag skal jeg hjem til Oure, og selvom det har været dejligt med lidt afslapning glæder jeg mig til at komme hjem igen :)

-Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar