onsdag den 27. juni 2012

Dagen idag - og igår..

Hej piger (Og drenge, selvom jeg må indrømme, at jeg tror de fleste der læser med er piger), håber i har en god dag! Jeg nyder det længe ventede okay gode vejr, med en kold cola, ude på altanen. Vores altan er virkelig lille og skod, så der er næsten ikke plads til en stol og et lille bord, men det er hyggeligt nok, at sidde med min lækre MacBook (Som er en smule bulet - hovsa..) og blogge uden for. Igår var Line og jeg, som sagt til Dimension, hvilket faktisk var ret hyggeligt. Vi fik vores eksamensbeviser, og taler fra lærerne om "Hvor fantastisk en klasse vi havde været" og "Hvor gode vi har været til at lave lektier og møde til timerne".. Derudover fik alle fra min klasse, en blå bog. Det er virkelig sjovt, at kigge den igennem! Jeg har fundet ud af mange gode ting om mig selv, som for eksempel, at jeg om 10 år får en rig mand, og en masse børn, der bliver passet af au pair mænd, mens jeg render rundt i Louboutin sko. Og at hvis jeg var et dyr ville jeg være en sort hest... Jeg har virkelig grinet meget af både min egen blå bog, og de andres.Det bliver et godt minde engang!
Nyder i det (næsten) gode vejr?
- Rachel

Udsigten fra min altan & Jean Paul Gaultier Cola 

2 kommentarer:

  1. Gode billeder :-) og cola er bare godt <3

    SvarSlet
  2. Tak :-)
    - Og ja.. Der er intet som cola ;-)

    SvarSlet