søndag den 24. juni 2012

Ugen der gik (Uge 25)



Fodbold, UDSALG!, popcorn, med fodbold i baggrunden, fint sommervejr


18 års fødselsdag jaa, fejre 12 tal og sommerferie med kage, himlen kl. 12, mine nye new balance.

Sankt Hans, Vesterhavet, Lækre mænd med six pack i Call me maybe Abercombie version...SE DEN!
I uge 25 har vi:
Rachel:
- Været tvunget til at se EM med min far..
- Været på udsalg i byen!
- Arbejdet til sent på aftenen.
- Været til danskeksamen.
- Været til min kusines 18-års fødselsdag.


Line:
- Set EM, eller noget af det...måske ikke så meget... det var nok mest for popcornens skyld :)
- Nydt vejret og taget fine billeder sammen med Rachel..host oversprings handling
- Spist lækker kage for at fejre at jeg fik 12 til min sidste eksamen
- Fejret Sankt Hans i Sommerhus
- Modtaget mine New Balance
- Fået sommerferie, med et gennemsnit på 12 i de mundtlige eksaminer!

Det har vi lært:
Rachel:
- At en "ostemad" på fodbold-sprog er et gult kort, og en "kasse" er et mål. (Meget nyttigt - Tak far)
- At det ikke er ret sjovt når ens kort til sidst siger "Afvist" når man shopper ;-)
- At man får tilskud på sin løn når man arbejder om aftenen! Fedt!
- At det ikke er en god ide, at vente til dagen før eksamen, med at gå igang!
- At hvis man kun ønsker sig penge i 18-års fødselsdag, får man altså rigtig mange penge!

Line:
- At EM kun er sjovt når der er popcorn..eller lækre fodboldspillere, Fernando Torres <3
- At kage smager ekstra godt når man har sommerferie
- At sommerferie ikke er ligmed sommervejr..kom nu gode vejr!
- At tysk er særdeles nødvendig når man skal købe sko på nettet
- At eksamen ikke var så slem som lærene har kørt den op til :-)

Hvad har i lavet/lært ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar