søndag den 17. juni 2012

A rainy day...

Søndag... Jeg hader søndage... Det er hele den der Imorgen-er-det-igen-tidligt-op-og-6-timers-skole-efterfuldt-af-tons-af-lektier-følelse jeg hader mest af alt... Selvom jeg faktisk ikke går i skole mere, får jeg stadig søndags-følelsen. Gammel vane tror jeg. Og ikke nok med Søndags-følelsen og at butikkerne har haft lukket, har det også regnet hele dagen - i hvert fald her i Århus. En rigtig Øv-dag...
Så jeg har brugt min dag på at tjekke forskellige webbutikker ud (Selvom jeg måske burde gå igang med min danskeksamen til på onsdag, som jeg slet ikke er gået igang med.. Ups..)
Nå, men jeg faldt i hvert fald over det her tøj fra Blackmilk.. Må indrømme at jeg er ret vild med en del af deres tøj, selvom det måske er lidt underligt.. Er især vild med den her trøje og kjole:
Fortsat god søndag
- Rachel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar