onsdag den 20. juni 2012

Finally done!

Så er jeg endelig færdig med mit dansk til imorgen! Jeg vil virkelig anbefale jer, ikke at vente med at lave det, til dagen før! Lige pludselig opdagede jeg, at jeg havde travlt.. Har det med, at udsætte lektier.. "For læseferien er lang, og jeg har masser af tid!" - indtil den dag, man så ikke har mere tid.. Så får man pludselig rigtig travlt!
Så slutter folkeskolen - officielt - på tirsdag, hvor Line og jeg skal til dimmission på vores skole. Til den dag skal jeg selvfølgelig bruge en ny kjole, så har kigget lidt på nettet (Det har man altid tid til, også selvom man er under ekstremt tidspres), og har fundet disse to kjoler! Kan simpelthen ikke vælge..
Hvilken en kan i bedst lide?
- Rachel




















Kjole 1 fra Topshop til ca. 175 kr. Kjole 2 fra Gina tricot til 199 kr.

2 kommentarer: