onsdag den 27. juni 2012

Nye sko!

Idag købte jeg nye sko. De gamle var fyldt med huller, hvilket er ret så upraktisk, når det regner... Så det blev sorte vans jeg købte, hvilket ikke var helt gratis! De koster nemlig hele 600 kr. (Hvilket for mig, er en ret stor udgift!) 
I sådanne tilfælde, er det praktisk at have en mor der er positiv for tiden (Det plejer hun ellers ikke at være, men både hende og min far har været positive over for mig her på det seneste?), og som hellere end gerne vil betale halvdelen :-) 
Fortsat god dag!
- Rachel.
Vans - 600 kr. (Købt i message) Billedet er redigeret på Instagram. Følg mig gerne: Rachelbaeck

4 kommentarer:

  1. Tak for den søde kommentar på min blog.
    De sko du skriver om i indlægget her er ALT for lækre. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt:-)
      Og mange tak:-)

      Slet
  2. Flotte sko :-).

    Smid en kommentar til min blog.
    amazingtyping.blogspot.dk

    //Suê :-)

    SvarSlet