mandag den 18. juni 2012

Ugen der gik (uge 24)

Jordbær cupcakes, fysik, samfundsfag, nyt undertøj, weee, Rachel og jeg in da city, nail art foil fra ebay.
Grønt bælte, on air, SPA, fede sko fra ebay, lampe

I uge 24 har jeg:
-Bagt (og spist) jordbærkage cupcakes
-Læst til fysik eksamen
-Læst til samfundsfags eksamen, økonomi <3
-Været til fysik eksamen og samf. eksamen, hvor jeg henholdsvis trak mit hade-og ynglings-emne
-Købt nyt undertøj, enda med 50 %
-Taget hipster billeder.
-Købt nail foil på ebay
-Bestået gradueringen (karate) og fået grøntbælte. Det sorte nærmer sig ;)
-Oprettet en ny blog, med Rachel
-Været i SPA med overstående
-Cravet alt for fede og lidt vilde sko fra ebay
-Været i Ikea, for at købe en ny lampe.

Det har jeg lært:
-At jordbærkage er win, cupcakes er win, og jordbær kage cupcakes er dobblet WIN!
-At verden er af lave når jeg får 12 i et af mine værste fag, i det værste emne
-At samfundsfag og mig er og bliver gode venner. Særligt økonomi <3
-At lego er ejet af en fond (og tak til censor for dette meget nyttige spørgsmål, der har enormt meget med nationalbanken at gøre)
-At jeg elsker H&M's udsalg
-At karate træning er ekstra hårdt når man er grøn bælte...kunne nærmest ikke gå i 4 dage!
-At blogging er en sjov overspringshandling :-)
-At SPA er fedt mand SPA
-At jeg, apropros økonomi, skal holde mig væk fra ebay :-)
-At det er bedst at tage i Ikea om aftenen, og at det er en god idé at bestikke ens søster til at samle ens lampe...ikke at jeg kunne finde på det...overhovedet...host host

Hvordan var jeres uge?




2 kommentarer:

  1. Din blog er lidt forivrende, men godt tænkt..;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :-)
      Vi vil meget gerne vide, hvordan bloggen er forvirrende, så vi kan rette op på det :-)

      Slet