mandag den 2. juli 2012

In Creative Mood

Jeg vågnede op i morges og følte mig kreativ. Jeg havde lyst til at tegne, male, sy (Selvom jeg sucks til det..), bare at bruge lang tid på noget, jeg kunne være stolt af bagefter. Det endte med, at jeg fik den ide, at pifte mine gamle shorts op. Jeg har længe gerne ville have shorts med nitter på, men for at være ærlig, er jeg ikke bedste venner med deres pris. Så istedet for shorts til 900 kr. endte jeg med at lave mine egne til under 100 kr.  
Jeg gik bare ned i min nærmeste hobbyforetning og købte stofnitter. Så satte jeg dem på som jeg ville have dem. Så simpelt var det :-)
Håber i kan bruge det som inspiration, hvis i står og gerne vil pifte jeres shorts lidt op!
- Rachel
Mine "nye" shorts forfra.
Shortsene bagfra.

Korset bagfra.
Lommen forfra.


4 kommentarer:

  1. Vildt fede shorts.(-;
    Du er da ret god til at sy. Man kan ikke se det er hjemme syet eller hvad man nu siger.

    http://summertimebyme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tak :-)
    Men det var faktisk bare at sætte nitterne på. Så det var ikke så svært ;-)

    Vi smutter lige forbi din blog :-)

    SvarSlet