fredag den 6. juli 2012

Dag 1, et billed af dig selv fornylig og fem tilfældige facts

Dette billed er taget sidste skoledag, og er af os. Vi var henholdsvis army-girl og Miss Universe.
Denne dag er fyldt med gode minder og var nærmest perfekt!

Fem facts:

Rachel:
1. Jeg er dødsens bange for edderkopper! I det hele taget insekter, men det er værst med edderkopper! Kan slet ikke være inde på mit værelse, hvis jeg ved der er en edderkop et sted derinde!
2. Min rigtige mormor er fra Spanien, men jeg har ingen kontakt til hende.. Istedet har jeg min morfars kone, som jeg kalder min mormor, og hun har faktisk også adopteret min mor.
3. Jeg eeeeeelsker at shoppe! Er faktisk alvorligt bange for, at jeg lider af "Shopotitis"!
4. Jeg arbejder i en tøjbutik, hvilket slet ikke er så fedt som man skulle tro!
5. Jeg har to små søstre - Esther på 11 og Hannah på 8. Og for at være ærlig, er jeg ikke sikker på, om jeg kan undvære dem det næste år! Selvom jeg kommer hjem på besøg, er jeg stadig et par hundrede kilometer væk fra dem hvis der skulle ske noget, og f.eks. på deres fødselsdag...

Line:
1. Jeg kan ikke fordrage æg eller tomat, hvis jeg spiser det er det lige før jeg kaster op...yaks!
2. Jeg elsker at rejse og har været på alle kontinenter undtagen Antarkitisk og Syd Amerika, som jeg regner med snart at besøge.
3. Jeg er medlem af Radikal Ungdom, hvor jeg bruger meget af min tid!, jeg sidder i uddannelsesudvalget i radikal ungdom.
4. Da jeg var lille faldt jeg ud af barnevognen, og slog min næse meget, derfor har jeg nu et ar, som dog er blevet mindre tydelig med alderen.
5. Jeg er lidt af en samfundsnørd, jeg ser nyheder mindst to-tre gange dagligt, bruger lidt for tit kedelige meningsløse timer på at tjekke jp, og politiken. Derudover elsker jeg at diskutere, hvilket jeg nogen gange også gør for meget hehe :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar