tirsdag den 10. juli 2012

Dag 4 et billed du har taget





Rachel:
Det her billede har jeg taget i Randers regnskov, for nogle måneder siden. Synes at sommerfuglen er helt ekstremt smuk! Den helt fantastiske blå farve imponererede mig virkelig! Og jeg gik faktisk ind i slange/sommerfuglerummet for at tage billeder af sommerfuglen og jeg plejer ellers at være rædselslagen for at gå derind! Ikke på grund af slangerne, dem kan jeg meget godt lide, men på grund af sommerfuglene! Jeg hader når de flyder helt hysterisk rundt, og op i hovedet på en... Kan slet ikke have det!

Line: Dette billed har jeg taget på min rejse til Australien. Dette er på Tasmanien, i en national park, og bliver kaldt Wineglass bay. Vi boede i nationalparken i en luksus hytte (med varme i sengen, boblebad og hele molevitten) Vi så alle mulige dyr, bla. en nuttet kenguru unge i dens mors pung, ugler, en af verdens giftigste slanger og nogle delfiner som man også kan se på dette billed. Min rejse til Australien er en af de mest oplevelses rige rejser jeg har været på, og planlægger allerede at tage tilbage! Så skal jeg helt sikkert til smukke "Tassie" igen.

2 kommentarer: