søndag den 22. juli 2012

Hoooome!

 er jeg hjemme fra Vestjylland igen, og nøj hvor har jeg savnet at blogge! Jeg har nemlig i to uger været uden internet - totur! Men jeg vil da lige fortælle lidt om min dramatiske sommerferie.. Jeg har nemlig oplevet lidt af hvert!
Må indrømme at jeg altid har været en smule overtroisk og fredag den 13. har aldrig været været min ynglingsdag, men hold da op, hvor var det en dramatisk dag!
Jeg kom kørende i bil med min familie og min søsters veninde, da der lige foran os - faktisk et sted hvor vi selv kørte galt for omkring 6 år siden - skete et biluheld. Heldigvis kom ingen til skade, men en grim dejavu, fik jeg da.
Hen på aftenen, ville mine søstre og deres veninde holde picnic oppe på en klitte. De kom løbende ned og fortalte at der var ambulancer og lægehelikoptere nede på stranden. Vi skyndte os derned, for at se om vi kunne hjælpe med noget. Dernede fik vi at vide, at det var en norsk mand, der var druknet og at lægerne var igang med genoplivning - desværre uden held.
Men ud over det, har det egentlig været fint at være i sommerhus. (Ville gerne lægge nogle billeder ind, men min søster kom til at smadre vores kamera - flot)

Har i haft en god ferie?
- Rachel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar