lørdag den 28. juli 2012

Dag 14, Et billede af dig og din familie


 Line: Jeg tror ikke min familie ville bryde sig om, hvis jeg lagde et billede af dem på nettet. Tilgengæld fandt jeg denne tegning på min søsters computer, tror jeg har været fire år da jeg lavede den. Det mystiske er at jeg har tegnet mig selv størst?:)


Rachel:
Sagen er den, at når vi tager billeder i min familie, er der altid én af os der mangler - den af os der tager billedet (Typisk min mor), så jeg har rodet samtlige fotoalbummer igennem, og fandt ikke ét eneste billede hvor vi alle 5 var på.. Derfor har jeg gjort det så godt jeg kunne, og har taget et par stykker:

 Min mor og far.

 Min yngste søster Hannah og jeg (Ja, jeg badede med kjole på :p)

Min far, min ældste lillesøster Esther, min yngste lillesøster Hannah og jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar