mandag den 23. juli 2012

Dagens ønske outfit til 620 kr.

Jakke Asos 335 kr. her, Halskæde ebay 33 kr. her, Jeans Asos 195 kr. her, T-shirt ebay 56 kr. her

I dag ville jeg ikke have noget imod at tage dette tøj på. Det er klassisk, men alligevel anderledes. De fleste har nok et par jeans lignende dem på billedet, derfor bliver outfittet også betydeligt billigere.
Min favorit er nok jakken, den er så flot, og jeg kunne virkelig godt finde på at købe den, den fås i flere farver, så det er virkelig svært at bestemme sig!
I dag tager jeg i sommerhus, men har planlagt en del indlæg til jer, så bloggen bliver ikke helt stille, bla. kommer der billeder fra min tur til skønne Italien :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes også sættet er fedt, elsker at det nemlig er lidt klassisk, men halskæden og jakken gør det jo super fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at du kan lide det. Er selv helt vildt med jakken, og så dyr er den jo heller ikke igen :-)

      Slet