tirsdag den 24. juli 2012

Dag 9, Noget du er stolt af fra sidste måned

Line:
Der er to ting jeg er stolt af den sidste måned. For det første nåde jeg mit mål om at få det grønne bælte i karate, efter en masse hård træning og en hård graduering, hørte jeg endelig mit navn blive råbt op, som bestået til 5 kyu. Når jeg kommer hjem fra efter skole er det så violet og ikke mindst brunt bælte jeg skal træne efter.
Derudover er jeg også stolt af at have fået fire 12 taller til de mundtlige eksaminer, 12 i alle mundtlige, lidt vildt egentlig, men alligevel er det jo kun et tal på et stykke papir :-)


Rachel:
En ting jeg er stolt af fra sidste måned, er mit 12-tal i skriftlig dansk. Det havde jeg virkelig håbet på, og det er fedt at få gode karakterer i dansk skriftlig! Derudover er jeg utrolig stolt over det slatne Jeg-gider-ikke-give-dig-hånd-håndtryk jeg gav min skoleinspektør til dimensionen. (Vi har haft vores små problemer, hende og jeg)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar