tirsdag den 7. august 2012

Anbefaling af hårprodukt

For omkring to måneder siden var jeg ved frisøren. Hun anbefalede mig at bruge dette hårprodukt, Uniq one, selvom man ikke altid skal lytte til frisører (nogen er bare ude på at tjene penge) og heller ikke altid skal stole på hvad et produkt siger det kan, tænkte jeg, hvorfor ikke? Det koster kun 125 kr., jeg har som sagt haft min i 2 måneder, jeg har nok brugt omkring en fjerdel.
Det er en slags tør balsam, man putter i mens håret er fugtig. Det er varmebeskyttende, reparer skadet hår, holder på frisuren, for håret til at undgå sådan nogle irriterende små strit hår som mit hår tit får, derudover gør det også en masse andet, som alt sammen står på flasken.
Den kan virkelig anbefales, det er nok et af de bedste produkter jeg i lang tid har brugt! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar