torsdag den 2. august 2012

Dag 19, Dine kælenavne og grunden til du har dem

Kunne ikke finde et billede der passede, så valgte dette random billede af en sød lille ælling ;-)

Line: Jeg bliver kaldt Linse, faktisk ikke efter Linse Kessler, eller jo på en måde.
Det hele startede på en skiferie, min fætter og bror havde en eller anden joke med at finde på rim, deres første var "Linse, hvad skal du lave til pinse" og siden da er jeg blevet spurgt om det masser af gange. Senere er kælenavnet, Lins også kommet til.
Mine venner er også begyndt at tage Linse til sig, men her er det opkaldt efter Linse Kessler, som jeg på ingen måde ligner.
Dengang mit kælenavn kom til vidste ingen rigtig hvem Linse Kessler var, det er først de senere år. Det sjove ved det er dog at min bror hedder Mikkel :-) (og faktisk har gået til boksning)

Rachel:
Jeg er (Desværre) altid blevet kaldt "Ralle"... Jeg hader det virkelig, men det hænger bare fast... Har opgivet at fortælle mine forældre, at de skal lade hver med at kalde mig det. Så siger de "Undskyld, vi skal nok lade hver med at kalde dig det, det looooooover vi!" Men efter ca. 19 sekunder kalder de mig det igen.. Så jeg er bare dømt til for evigt at blive kalde Ralle.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar