søndag den 12. august 2012

Dag 30, hvor er du om 5 år?

Line: Sjovt at tænke på at dette indlæg bliver udgivet på en dag der er en "historisk" dag i mit liv, i dag er nemlig min første hele dag på efterskole.
Om fem år er jeg 21 år, året før er jeg højst sandsynlig blevet student, jeg har måske taget et sabbat år og rejst en masse, og tjent en masse penge. Hvis jeg skulle beslutte i dag, ville jeg tage på college i USA, og læse politicial science. Jeg er forhåbentlig fortsat med at lave alle de ting jeg elsker, tage billeder, dyrket sport, og hvem ved, måske er jeg blevet virksomhedsejer og fået det sorte bælte i karate?. Det hele er selvfølgelig kun drømme, og hvem ved, måske er det noget helt andet jeg vil??? :-) Jeg tager tiden som den kommer! :-)

Rachel:
Om 5 år, er jeg ligesom Line højest sandsynligt blevet student. Jeg regner med at tage et arbejdsår eller to før jeg fortsætter min uddannelse. Måske kunne jeg godt tænke mig at være stewadesse eller tourguide, før jeg går videre med hvad jeg nu vil bagefter. For at være ærlig, har jeg ikke en eneste ide om, hvad jeg vil med mit liv! Jeg føler mig virkelig stresset over det, da vi i vores uddannelses plan, skulle have en klar ide om, hvad vi ville med vores liv. Forhåbentligt får jeg en ide senere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar