tirsdag den 28. august 2012

Efterskole update

Hej alle sammen!


Ville bare lige skrive, at jeg altså stadig er i live - selvom det ikke er meget jeg har fået blogget her for tiden.. Jeg er jo startet på efterskole for lidt over en uge siden. Det er virkelig super fedt - slet ikke akavet her i starten som andre siger, synes jeg. I sidste uge var vi igennem alt det der "Hej jeg hedder Rachel, jeg kommer fra Århus"-halløj, man altid skal igennem. Der ud over, var vi på opstarts tur - Hvilket er mindre sjovt, når man skal sove i telt og IKKE kan finde sin sovepose! Det endte dog med, at jeg fandt den og turen blev rigtig fed! Anyways, jeg ville bare lige lade jer vide, at jeg altså ikke er helt død endnu ;-) Der bliver nok flere indlæg fra min side af, fra nu af, hvor der ikke er så stramt program på længere.
- Rachel



Ingen kommentarer:

Send en kommentar