søndag den 19. august 2012

Mine tanker om efterskole - Rachel

Så er det i dag. Taskerne er pakket og stillet klar. Jeg glæder mig og er nervøs på samme tid. En masse tanker flyver rundt i hovedet på mig - "Hvad nu hvis de andre ikke kan lide mig?"  "Hvad gør jeg, hvis efterskole alligevel ikke er noget for mig?" "Har jeg overhovedet lyst til at gå på efterskole?"...  Selvom jeg havde lidt second thoughts tidligere på ugen, er jeg nu glad for min beslutning. Men om det er det rigtige valg, må tiden vise.
Jeg har i godt 2 uger skypet med et par stykker fra min efterskole, hvilket jeg er rigtig glad for, eftersom jeg ikke kender nogen jeg skal gå sammen med, og fordi der alligevel er 2 timer hjem fra Fjordvang efterskole i Velling (Som er en by).

Jeg håber i nyder at være tilbage i skolen - om i så er på efterskole, gymnasie, folkeskole o.s.v.
- Rachel


Ingen kommentarer:

Send en kommentar