lørdag den 11. august 2012

Dag 28, et billede af dig fra sidste år, og nu, hvordan har du ændret dig?





















Rachel:
Her er et billede fra i går, og et sidste år da jeg var i London med min klasse. Som i kan se, har jeg udseendesmæssigt ikke ændret mig det store - dog er mit hår er blevet længere og mørkebrunt igen.

Line: Udseendesmæssigt er der ikke sket det store, jeg har fået lidt kortere hår, men ellers har jeg stadig langt brunt hår, er 168 cm. og vejer næsten det samme. Men personlighedsmæssigt er der sket en hel del, d. 27/8 er det præcis et år siden jeg tog et af mit livs bedste beslutninger,jeg meldte mig ind i Radikal Ungdom. Jeg har sådan set altid været interesseret i politik, men det var først der jeg tog springet og meldte mig ind. To måneder efter blev jeg valgt ind i uddannelsesudvalget. Derfor går jeg nu endnu endnu endnu mere op i politik, elsker endnu mere at diskutere og har endda også fået to læserbreve i henholdsvis JP og Berlingske :-)
Ud over det politiske er jeg også begyndt at dyrke min store interesse, fotografering, i det seneste år har jeg opgraderet mit digital kamera til et spejlrefleks, og er begyndt at gå mere op i redigering.
Jeg tror også jeg har fået mere tro på mig selv, og lært at hvor der er vilje er der vej!
Ja, det er en hel del jeg har ændret mig, og tror også jeg kommer til at ændre mig rigtig meget til næste år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar