fredag den 10. august 2012

Dag 27, En samling du har


Line: Jeg har efterhånden fået opbygget en god samling af ringe. De fleste er købt billigt i udlandet, eller i high street butikker som h&m, primark, topshop osv. De tre i forreste række er nok de dyreste, og dem har jeg alle fået i gave, faktisk alle tre i nonfirmations gave. Synes ringe er en god måde at pifte et outfit op på.
Min ynglings er nok min margurit ring, da den betyder mest for mig, men ringen i forreste række yderst til højre er også ved at være en favorit :-) Af de billige er de nok slange ringen eller nr. to ring i 3 række til højre :-)

Rachel:
Min ynglings samling er mine fantastiske cola-dåser, som jeg elsker - meget højt! (Don't ask me why)
Derudover samler jeg på guld spinningsringe, men pga. min økonomi, har jeg kun 4 ind til videre ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar