lørdag den 11. august 2012

Mine tanker om efterskole - Line

Så er taskerne pakket og klar til i morgen...
I morgen er så dagen, dagen jeg har ventet på, med spænding, nervøsitet, glæde, men også en lille smule vemod.
I morgen er nemlig dagen hvor jeg tager afsted, for de næste ti måneder at tilbringe min hverdag på Fyn, på Oure efterskole.
Jeg er sygt nervøs, og oven i mit hoved kører tankerne rundt, det er en masse "hvad nu visser". Hvad nu hvis jeg får et skod år, de andre hader mig eller jeg ikke kan klarer at være så social?.
Jeg er ikke sikker på at det er det rigtige valg jeg har taget, jeg ved ikke om jeg føler det er det rigtige valg, men jeg har bare besluttet at det er en chance der er vær at tage, og hvis jeg ikke syntes om det er der jo kun ca. to timer hjem. Men jeg giver det en chance, måske bliver det, det fedeste år i mit liv, måske ikke, det vil kun tiden vise!.


Held og lykke til jer allesammen, hvad end i skal :-)
Kryds fingre for mig!
-Line

P.s. det er nok begrænset hvor meget jeg kommer til at blogge i starten, men jeg har planlagt nogle indlæg til jer. Så der bliver ikke helt stille fra min side af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar