torsdag den 16. august 2012

En lille update fra efterskole

Så fik jeg tid til at skrive en lille update her fra efterskolen.
Nu har jeg været her i ca. 5 dage. Jeg har lavet alt muligt, kajak, mountainbike, cyklet en hel del, og selvfølgelig alt det obligatorisk intro, hej-jeg-hedder-Line-jeg-kommer-fra-Aarhus noget, man altid skal igennem når man starter et nyt sted. Onsdag startede undervisningen så, så nu begynder jeg så småt at komme ind i en "rutine". Eller rutine og rutine, efterskolen er sådan en stor omvæltning for mig, at det nok kommer til at tage nogle uger før jeg har vænnet mig til det !
Det er helt vildt så mange nye mennesker der er, hver eneste dag ser jeg nogle helt nye mennesker!
Nå men lidt om min dag i dag, som egentlig er en meget typisk Oure dag. Jeg startede med at have noget Adventure træning, vi er lige nu i gang med et introforløb til alle sports disciplinerne i adventure. Her lavede vi noget styketræning, noget løb (intervaller) og så var det slut, kl. 12 skal jeg op at spise, hvorefter jeg skal have undervisning. Det er ihvertfald godt at komme igang igen efter en mega lang sommerferie :-) Det var en lille, men ret lang update fra mig :-)

-Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar