torsdag den 9. august 2012

Ebay Scoop #Ringe



Jeg sad og kiggede lidt på ebay, da jeg faldt over disse søde ringe! Jeg er helt vild med dem alle sammen, men må indrømme at, overskægsringen er min ynglings. Tror jeg er nød til at ofre 10 kr. på den! Kan i lide ringene? Hvilken en kan i bedst lide?
- Rachel.


Overskægsring til ca. 9,5 kr. Kan fåes her.                                    


Uglering til ca. 6 kr. Kan fåes her.

Globusring til ca. 6 kr. Fåes her.

Nøglering til ca. 12 kr. Kan fåes her.

Sløjfering til 6 kr. Kan købes her.

Ring med sten til ca. 6 kr. Kan købes her.

2 kommentarer:

  1. Hejsa!
    Jeg vil gerne nominere dig til en blog award :)
    Dine elleve spørgsmål er:
    Bliver du let brun om sommeren?
    Ved dine forældre at du blogger?
    Hvorfor blogger du?
    Hvorfor startede du en blog?
    Hvad er din ynglings butik?
    Hvilken størrelse bruger du i sko?
    Læser du nogle blade - hvis ja, hvilke?
    Hvilken is er din ynglings?
    Vans vs Converse?
    Går du meget med smykker - hvis ja, hvilke?
    Fjerner du din makeup hver aften - hvis ja, hvordan?

    Super fin blog!
    - http://weeeheeee.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, vi svare på dine spørgsmål i et indlæg :-) og kigger selvfølgelig forbi din blog :-)

      Slet